pátek 30. listopadu 2018

Práce pokračuje




Po odvezení několika kontejnerů suti, valníků sena, nespočet plných kufrů u auta plastů a odpadu do sběrného dvora mohla začít ta hezčí část. Postavit dřevník. To byl můj plán a dohoda s kamarádem Vladimírem,který měl vše na starosti.Ze dřeva co bude dobré, mi udělají dřevník.Když jsem viděla ty nádherné trámy , věděla jsem hned, že to nebude tak jednoduché. Dřevníček z prken nebude. Začali jsme měřit a počítat, dohadovat se co a jak udělat. Dělala jsem hodně smutné oči a návrh na roubenku mi prošel. Využili jsme betonovou plochu /ve stodole kdysi stála mlátička/ na podlahu roubenky. Hoši udělali základy a potom už se stavělo. Když je někdo tesař - truhlář jde to snadno.








Zůstala stát část pergoly , uprostřed už je založená roubenka a v levo je ještě kus stodoly ke zbourání

Žádné komentáře:

Okomentovat